Cechy: Różnice pomiędzy wersjami
Z PokeGra
(Utworzono nową stronę "* 1. Odważny - 25% więcej szans na ciosy podwójne. * 2. Bojaźliwy - 25% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego od siebie. * 3. Waleczny - zawsze atakuje pierw...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | * 1. Odważny - 25% więcej szans na ciosy podwójne. | + | Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami. |
− | * 2. Bojaźliwy - 25% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego od siebie. | + | |
− | * 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem. | + | * 1. '''Odważny''' - 25% więcej szans na ciosy podwójne. |
− | * 4. Leniwy - 30% szansy na to, że pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami. | + | * 2. '''Bojaźliwy''' - 25% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego od siebie. |
− | * 5. Samotniczy - tym stworzeniom szybciej spada przywiązanie. | + | * 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem. |
− | * 6. Oddany - tym stworzeniom szybciej wzrasta przywiązanie. | + | * 4. '''Leniwy''' - 30% szansy na to, że pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami. |
− | * 7. Wygodny - 15% na podwojny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę. | + | * 5. '''Samotniczy''' - tym stworzeniom szybciej spada przywiązanie. |
+ | * 6. '''Oddany''' - tym stworzeniom szybciej wzrasta przywiązanie. | ||
+ | * 7. '''Wygodny''' - 15% na podwojny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę. |
Wersja z 22:12, 8 wrz 2018
Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.
- 1. Odważny - 25% więcej szans na ciosy podwójne.
- 2. Bojaźliwy - 25% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego od siebie.
- 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.
- 4. Leniwy - 30% szansy na to, że pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
- 5. Samotniczy - tym stworzeniom szybciej spada przywiązanie.
- 6. Oddany - tym stworzeniom szybciej wzrasta przywiązanie.
- 7. Wygodny - 15% na podwojny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.