Cechy: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeGra
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
Linia 5: Linia 5:
 
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.  
 
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.  
 
* 4. '''Leniwy''' - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
 
* 4. '''Leniwy''' - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
* 5. '''Samotniczy''' - 10% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej.
+
* 5. '''Samotniczy''' - 3% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej.
* 6. '''Oddany''' - 33% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej.
+
* 6. '''Oddany''' - 5% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej.
 
* 7. '''Wygodny''' - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.
 
* 7. '''Wygodny''' - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.

Aktualna wersja na dzień 21:04, 30 wrz 2018

Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.

  • 1. Odważny - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
  • 2. Bojaźliwy - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
  • 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.
  • 4. Leniwy - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
  • 5. Samotniczy - 3% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej.
  • 6. Oddany - 5% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej.
  • 7. Wygodny - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.