Cechy: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeGra
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 2: Linia 2:
  
 
* 1. '''Odważny''' - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
 
* 1. '''Odważny''' - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
* 2. '''Bojaźliwy''' - 10% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
+
* 2. '''Bojaźliwy''' - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
 
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.  
 
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.  
* 4. '''Leniwy''' - 33% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
+
* 4. '''Leniwy''' - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
 
* 5. '''Samotniczy''' - 33% szans, że przywiązanie wzrośnie o 10% więcej.
 
* 5. '''Samotniczy''' - 33% szans, że przywiązanie wzrośnie o 10% więcej.
 
* 6. '''Oddany''' - Spadek przywiązania wyższy o 10%.
 
* 6. '''Oddany''' - Spadek przywiązania wyższy o 10%.
 
* 7. '''Wygodny''' - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.
 
* 7. '''Wygodny''' - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.

Wersja z 20:43, 30 wrz 2018

Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.

  • 1. Odważny - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
  • 2. Bojaźliwy - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
  • 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.
  • 4. Leniwy - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
  • 5. Samotniczy - 33% szans, że przywiązanie wzrośnie o 10% więcej.
  • 6. Oddany - Spadek przywiązania wyższy o 10%.
  • 7. Wygodny - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.