Cechy: Różnice pomiędzy wersjami
Z PokeGra
(Nie pokazano 5 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach z dzikimi stworzeniami. | + | Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami. |
− | * 1. '''Odważny''' - | + | * 1. '''Odważny''' - 10% więcej szans na ciosy podwójne. |
− | * 2. '''Bojaźliwy''' - | + | * 2. '''Bojaźliwy''' - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala. |
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem. | * 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem. | ||
− | * 4. '''Leniwy''' - | + | * 4. '''Leniwy''' - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami. |
− | * 5. '''Samotniczy''' - | + | * 5. '''Samotniczy''' - 3% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej. |
− | * 6. '''Oddany''' - | + | * 6. '''Oddany''' - 5% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej. |
− | * 7. '''Wygodny''' - | + | * 7. '''Wygodny''' - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę. |
Aktualna wersja na dzień 21:04, 30 wrz 2018
Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.
- 1. Odważny - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
- 2. Bojaźliwy - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
- 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.
- 4. Leniwy - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
- 5. Samotniczy - 3% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej.
- 6. Oddany - 5% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej.
- 7. Wygodny - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.