Cechy: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeGra
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "* 1. Odważny - 25% więcej szans na ciosy podwójne. * 2. Bojaźliwy - 25% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego od siebie. * 3. Waleczny - zawsze atakuje pierw...")
 
 
(Nie pokazano 8 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
* 1. Odważny - 25% więcej szans na ciosy podwójne.
+
Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.
* 2. Bojaźliwy - 25% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego od siebie.
+
 
* 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.  
+
* 1. '''Odważny''' - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
* 4. Leniwy - 30% szansy na to, że pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
+
* 2. '''Bojaźliwy''' - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
* 5. Samotniczy - tym stworzeniom szybciej spada przywiązanie.
+
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.  
* 6. Oddany - tym stworzeniom szybciej wzrasta przywiązanie.
+
* 4. '''Leniwy''' - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
* 7. Wygodny - 15% na podwojny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.
+
* 5. '''Samotniczy''' - 3% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej.
 +
* 6. '''Oddany''' - 5% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej.
 +
* 7. '''Wygodny''' - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.

Aktualna wersja na dzień 21:04, 30 wrz 2018

Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.

  • 1. Odważny - 10% więcej szans na ciosy podwójne.
  • 2. Bojaźliwy - 5% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
  • 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.
  • 4. Leniwy - 10% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
  • 5. Samotniczy - 3% szans, że przywiązanie spadnie o 1 punkt więcej.
  • 6. Oddany - 5% szans, że przywiązanie wzrośnie o 1 punkt więcej.
  • 7. Wygodny - 30% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.