Cechy: Różnice pomiędzy wersjami
Z PokeGra
Linia 2: | Linia 2: | ||
* 1. '''Odważny''' - 25% więcej szans na ciosy podwójne. | * 1. '''Odważny''' - 25% więcej szans na ciosy podwójne. | ||
− | * 2. '''Bojaźliwy''' - | + | * 2. '''Bojaźliwy''' - 10% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala. |
* 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem. | * 3. '''Waleczny''' - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem. | ||
− | * 4. '''Leniwy''' - | + | * 4. '''Leniwy''' - 33% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami. |
− | * 5. '''Samotniczy''' - | + | * 5. '''Samotniczy''' - 33% szans, że przywiązanie wzrośnie o 10% więcej. |
− | * 6. '''Oddany''' - | + | * 6. '''Oddany''' - Spadek przywiązania wyższy o 10%. |
− | * 7. '''Wygodny''' - 15% na | + | * 7. '''Wygodny''' - 15% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę. |
Wersja z 22:26, 8 wrz 2018
Po tym jak stworzenie pojawi się na świecie przypisywana jest mu jedna z osobowości. Osobowości ujawniają się w walkach zarówno z dzikimi stworzeniami jak i innymi trenerami.
- 1. Odważny - 25% więcej szans na ciosy podwójne.
- 2. Bojaźliwy - 10% szans, że pokemon nie zaatakuje silniejszego rywala.
- 3. Waleczny - zawsze atakuje pierwszy w walce z innym graczem.
- 4. Leniwy - 33% szansy na małą przerwę. Pokemon przestanie na turę atakować podczas walki z dzikimi stworzeniami.
- 5. Samotniczy - 33% szans, że przywiązanie wzrośnie o 10% więcej.
- 6. Oddany - Spadek przywiązania wyższy o 10%.
- 7. Wygodny - 15% więcej szans na podwójny cios, jeżeli rywal ma typ, nad którym nasz pokemon ma przewagę.